Ett seminarium där vi diskuterar skillnaden mellan förutsättningar och effekt, lärande och strategiska mått och hur du bäst kombinerar dessa för att bygga ett starkare varumärke och större affärsnytta.
Helhetsupplevelsen av ett varumärke täcker alla kontaktytor. Hur går du tillväga för att mäta effekten av ditt varumärkesarbete oavsett kampanj och kanal? Hur säkrar du den röda tråden över tid?
Välkommen till ett seminarium där vi diskuterar skillnaden mellan förutsättningar och effekt, lärande och strategiska mått och hur du bäst kombinerar dessa i en helhet som i slutändan bygger ett starkare varumärke och större affärsnytta
Vår kollega Sonja von Lochow föreläser hos KOMM, Sveriges Kommunikationsbyråer.
Välkommen!
Dag: 4 december
Tid: 9:00-10:00 (frukost från 8:45)
Plats: KOMM, Sveavägen 32, 5 tr, Stockholm
Seminariet är fullsatt men hör gärna av dig till KOMM för köplats eller till Sonja von Lochow för ett separat tillfälle.
Om föreläsaren
Sonja von Lochow har över tjugo års erfarenhet inom kommunikation och PR, analys av mediebild och effekter av kommunikation. Bland uppdragsgivarna finns SAS, SJ, PostNord, Arla, Riksbanken och Karolinska Institutet. Sonja är en efterfrågad och omtyckt föredragshållare inom anseende och mätbar effekt av kommunikation.
Om Sveriges Kommunikationsbyråer (KOMM)
KOMM (Sveriges Kommunikationsbyråer) är en branschorganisation för alla typer av byråer inom kommunikation, såsom reklam, PR, design, mobilt, content, event, DM, digital, media, mobil och action marketing. Vi inspirerar och utbildar våra medlemmar för att de ska kunna göra bättre affärer, både för sina uppdragsgivare och för sig själva. Dessutom arbetar vi med opinionsbildning för att öka kännedomen om kommunikationens betydelse för näringsliv och samhälle.