Ta del av insikter från Kantars globala hållbarhetsstudie, som presenterades i ett webinar den 8 september.
Hållbarhet är det nya digitala. Det är en fråga som i grunden förändrar och omdefinierar parametrarna i vår värld. Den stora frågan för varumärkesägare är, vad kan vi göra åt det?
Detta webinar är en viktig byggsten för att bygga en konsumentcentrerad varumärkesaktiveringsstrategi för tillväxt. Vi hjälper dig att förstå hur du kan förverkliga dina tillväxtambitioner och hur du kan aktivera i din kategori. Du får bland annat veta:
— Insikter från hållbarehetsstudien - tolv europeiska marknader - Storbritannien, Frankrike, Tyskland, Belgien, Nederländerna, Grekland, Italien, Tjeckien, Polen, Rumänien, Sverige och Spanien
— Förstå vilken roll varumärken kan spela för att forma framtiden och stödja positiv förändring
— Lär dig hur ditt varumärke effektivt kan närma sig hållbarhet genom ett enkelt ramverk för framgång