Lär dig mer om vad det är som skapar långsiktig och lönsam varumärkestillväxt
Med data från drygt 250 000 förtester i ryggen har vi på Kantar en bra bild över vad som skiljer effektiv reklam från den som inte levererar lika bra. Dagen före utdelningen av årets 100-wattaren håller vi ett webinar där vi delar med oss av det vi lärt oss genom åren.
Lär dig mer om vad det är som skapar långsiktig och lönsam varumärkestillväxt. Bland annat förklarar vi hur humor, musik, kändisar och sociala budskap kan användas som emotionella triggers. Vidare även om vikten av att anpassa filmerna till olika plattformar, vilken filmlängd som är mest effektiv och rent generellt hur det går att avgöra om kreativitet kommer omsättas till effekt eller inte. Och självklart pratar vi mätbarhet.
När: 20 april
Tid: 12.00 - 12.40
Plats: Online
Se webbseminariet on demand
Webbseminariet är kostnadsfritt. Har du frågor om eventet, kontakta Frida Wentzel.
Varmt välkommen!