Kantar BrandZ 2022

Vi presenteras världens mest värdefulla varumärken – och du är bjuden!

Kantar BrandZ 2022

I en tid av stora förändringar, där världen kommer ur pandemin till stigande inflation och en turbulent global ekonomi, måste satsning på varumärken fortsatt bevisa sig vara en värdefull investering.

Häng med oss den 15 juni när vi presenterar 2022 års mest värdefulla globala varumärken. Vi ger er omfattande analyser och nyckelfaktorerna bakom framgången för de starkaste aktörerna. Var först med att höra insikter från Kantars experter om hur starkt varumärkeskapital/brand equity kan leverera meningsfull tillväxt för företag.

Missa inte heller en mycket värdefull diskussion om hur hållbarhetsagendor får ett allt viktigare inflytande på framgångsrika varumärken och hur varumärken kan fungera som förändringsagenter.

Lyssna på globala varumärkesbyggare:
- James Thompson, Chief Commercial Officer, Heineken
- Ding Xiongjun, Chairman of China Kweichow Moutai (Group) Distillery Co. Ltd
- Stephan Gans, SVP, Chief Consumer Insights and Analytics Officer, PepsiCo
- Mary DePaoli, EVP & Chief Marketing Officer, Royal Bank of Canada
- Adam Crozier, Chair, BT, Whitbread and Kantar Group

Webinar:
Onsdag 15 juni kl 10:30 - 11:30

Se hela agendan och anmäl dig här

Show Seminar: 
No
Share Image: 
Kantar BrandZ 2022
Event end date: 
Wednesday, 15 June, 2022
Event start date: 
15/06/2022