I samband med att vår nya guide ”Beyond Bias” lanseras bjuder våra globala kollegor på ett webbinarium för att vägleda dig i olika sätt att aktivt undvika stereotypisk segmentering och targeting.
Med djupare insikt kan effektiviteten av din kommunikation öka. ORVESTO TGI ger dig verktygen att lära känna dem du vill nå och förstå dem på djupet, bortom det uppenbara.
Vår nya guide ”Beyond Bias” vägleder dig i olika sätt att aktivt undvika stereotypisk segmentering och targeting genom att sätta människorna i centrum. Beyond Bias bygger på databaserade insikter från ORVESTO TGI, kunskap från våra egna experter och input från både våra TGI-kunder och samarbetspartners runt om i världen.
I samband med att guiden släpps bjuder våra globala kollegor på ett webbinarium som bl.a. berör samverkan mellan lokalt och globalt perspektiv när man kommunicerar över gränserna samt målgruppsdriven marknadsföring, på riktigt.
Bli vassare på att hitta dina målgrupper! Anmäl dig här*
* Om du inte kan se anmälningformuläret prova att godkänna alla cookies
Vid frågor kontakta Laura Macchi