2016-09-08
Kanske har du redan nåtts av nyheten att vi har bytt namn – TNS Sifo har blivit Kantar Sifo. Det är en del i ett internationellt förändringsprojekt vars syfte är att förse er, våra uppdragsgivare, med ännu enklare tillgång till Kantars kompetens och resurser på varje lokal marknad.
WPP-ägda Kantar, som vi är en del av, genomför ett omfattande förändringsarbete för att hjälpa dig som kund att ännu mer effektivt skapa tillväxtmöjligheter. Nu samlas bolagen och varumärkena inom Kantar under ett och samma paraply för att samarbetet mellan de olika kompetenserna skall bli mer effektivt och på så sätt kunna erbjuda dig som kund bättre råd och analyser.WPP-ägda Kantar, som vi är en del av, genomför ett omfattande förändringsarbete för att hjälpa dig som kund att ännu mer effektivt skapa tillväxtmöjligheter. Nu samlas bolagen och varumärkena inom Kantar under ett och samma paraply för att samarbetet mellan de olika kompetenserna skall bli mer effektivt och på så sätt kunna erbjuda dig som kund bättre råd och analyser.
Globalt har TNS bytt namn till Kantar TNS medan vi här i Sverige numera heter Kantar Sifo. Vi erbjuder fortfarande allt som vi gjort hittills inom TNS samt en hel de nya erbjudanden. Det nya värdet för dig som kund är de kopplingar vi kan göra mellan våra olika bolag inom Kantar. Kantar består av 12 specialiserade företag, som vart och ett är världsledande inom sitt område. Tillsammans kan bolagen erbjuda den mest heltäckande bilden av våra konsumenter – hur de lever, handlar, röstar, konsumerar medier och twittrar – i mer än hundra länder världen över.
Prenumerera och få ett mail av oss till din e-post när det finns nya blogginlägg från alla våra expertområden att läsa på vår webbplats!
Ja, jag vill prenumerera på Kantar Sifos blogginlägg från alla expertområden.
Genom att klicka på "Prenumerera" godkänner jag Integritetspolicy