You are here

HUR BYGGER DU ETT STARKT OCH TROVÄRDIGT VARUMÄRKE?

Marknaden drivs av känslobaserad uppmärksamhet och ett högt behov av autenticitet. Vi måste utnyttja emotionell konsekvens och sinnesintryck från doft, smak och känsel på samma sätt som det vi ser och hör.

Sensemiotics utvecklar sensorisk och digital forskning till applicerbara metoder. Vi vägleder dig med insikter i hur du och din kommunikation uppfattas, och strategier för att skapa ett uttryck som stämmer överens med din positionering. Hör av dig!

Felaktig e-postadress
Ett oväntat fel har inträffat

Tack för din kontaktförfrågan.Vi återkommer till dig inom kort. 

Ja, jag vill bli kontaktad av Kantar Sifo. 
Genom att klicka på "Skicka" godkänner jag Integritetspolicy

Karin Sandelin

Affärsområdesansvarig, Sensemiotics

070-184 23 81

Jag har gjort semiotiska analyser på Kantar Sifo i +20 år, och håller regelbundet föreläsningar och workshops om visuell kommunikation i varumärkesbyggande frågor. Min plattform är multimediepedagogik, design management och konstvetenskap.

Martin Ljungdahl Eriksson

Sonic Strategist

076-536 22 17

Jag är specialiserad på akustisk design, audiell varumärkesutveckling och strategier för röst och musikanvändning. Som doktorand i informatik forskar jag om att använda ljud som individanpassade designelement för att påverka upplevelser och beteenden.

Sensemiotics team
Share Image: 
Show Booking Form: 
Show mobile improvement form: 
Show Send Request Form: 
Alternative header: 
Invert background: 
Contact form title: 
Marknaden drivs av känslobaserad uppmärksamhet och ett högt behov av autenticitet. Vi måste utnyttja emotionell konsekvens och sinnesintryck från doft, smak och känsel på samma sätt som det vi ser och hör.
Contact form text: 
Sensemiotics utvecklar sensorisk och digital forskning till applicerbara metoder. Vi vägleder dig med insikter i hur du och din kommunikation uppfattas, och strategier för att skapa ett uttryck som stämmer överens med din positionering. Hör av dig!