Kantar Marketplace
Beprövade lösningar och banbrytande teknik
Kantar Marketplace är en automatiserad marknadsundersökningsplattform där den senaste tekniken förenats med mänsklig expertis för att kunna ge dig värdefulla insikter som stärker ditt varumärke. Vi arbetar med utgångspunkt i validerade och väl testade koncept och har utvecklat en plattform som möjliggör för ett effektivt genomförande och leverans av marknadsundersökningar on-demand. På bara några timmar får du tillgång till insikter som ger stöd i varumärkesarbetets olika delar.
Konsumentundersökningar på dina villkor
På Kantar Marketplace finns ett brett utbud av marknadsundersökningsverktyg som är utformade för att hjälpa dig att optimera din marknadsföringsmix - oavsett om det rör sig om feedback på en idé, utveckling av en ny produkt eller lansering av en kampanj. Du kan själv beställa och skapa undersökningar och se resultaten på ett lättöverskådligt dashboard som är skräddarsytt för ditt varumärke.
Upptäck varför världens ledande varumärken använder Kantar Marketplace. Kontakta oss för en kostnadsfri demo och få reda på hur du kan få värdefulla konsumentinsikter och stärka ditt varumärke.
Insiktsdriven innovation
Mika Fischerström
Head of Analytics
Med 20 års erfarenhet av att hjälpa kunder i London och Sverige med försäljningsmodellering, market mix modelling och andra analyser för att förstå hur de mer effektivt kan använda sina marknadsinsatser för att bygga varumärke och driva affären.
General Sidebar
Demystifying Brand Equity
Med omfattande empirisk data från Kantar BrandZ och decennier av expertis kring vad som bygger varumärke är Kantars modell för att mäta varumärkeskapital globalt erkänd och etablerad.
"Demystifying brand equity" är en gratis guide där du kan fördjupa dig i teorierna om Brand Equity. Guiden besvarar frågor såsom vad Brand Equity är, varför du ska använda det samt hur din varumärkesstrategi bygger Brand Equity.
Ladda ner vår guide gratis.