17 juni 2020
Framtidens starka varumärken erbjuder differentierade och relevanta fysiska och digitala kundupplevelser där den digitala upplevelsen är varumärkets ankare i kundens ekosystem.
Posted by Selma Pettersson
Läs mer
20 april 2020
Om hur företag kan använda dessa 4 tips för att leverera kundupplevelser i en tid där upplevelser som kräver fysisk interaktion inte är ett alternativ.
Posted by Jesper Rückertz
Läs mer
27 mars 2020
Företag som ställer om snabbt och är lyhörda för kundernas känslomässiga behov under Coronaepidemin har en större chans att överleva när krisen är förbi.
Posted by Jesper Rückertz
Läs mer
21 februari 2020
Läs här fem trender som påverkar customer experience 2020 och framåt. Bl.a. den växande betydelse av cx som affärsstrategi och dess inverkan på organisationen.
Läs mer
25 november 2019
För att lyckas med kundfokus behöver du kanalisera ut insikter om kundernas upplevelser till de medarbetare som har möjlighet att påverka dessa upplevelser.
Posted by Jesper Rückertz
Läs mer
Prenumerera och få ett mail av oss till din e-post när det finns nya blogginlägg från alla våra expertområden att läsa på vår webbplats!
Ja, jag vill prenumerera på Kantar Sifos blogginlägg från alla expertområden.
Genom att klicka på "Prenumerera" godkänner jag Integritetspolicy