7 april 2020
Olika bilder av coronaviruset förmedlar olika saker så det är viktigt att betänka bildens kortsiktiga och långsiktiga effekt på kommunikation och varumärket.
Posted by Karin Sandelin
Läs mer
25 mars 2020
Detta behöver du tänka på för att välja rätt bilder som stärker både ditt budskap och ditt varumärke i tider av kris och intensivt informationsflöde
Posted by Karin Sandelin
Läs mer
23 oktober 2019
Genom att kartlägga de koder som din produkt vill förknippas med och få dem att samverka i din förpackning kan du stärka upplevelsen av din produkt.
Posted by Karin Sandelin
Läs mer
9 september 2019
Representation av äldre i bilder ger oss föreställningar om hur det är att bli äldre. Här finns 5 råd för en mer mångsidig, icke-stereotyp representation av dem.
Posted by Karin Sandelin
Läs mer
8 maj 2019
Genom att lyfta fram relation snarare än naturens funktion kan du kommunicera mål för hållbarhet utifrån varumärkets tonalitet.
Posted by Hanna Stolpe
Läs mer
Prenumerera och få ett mail av oss till din e-post när det finns nya blogginlägg från alla våra expertområden att läsa på vår webbplats!
Ja, jag vill prenumerera på Kantar Sifos blogginlägg från alla expertområden.
Genom att klicka på "Prenumerera" godkänner jag Integritetspolicy