31 maj 2019
Vissa NPS-uppsättningar kan försämra kraftigt den kundupplevelse som de avser att höja. Lösningen är be en tredje part kolla hur väl programmet egentligen fungerar.
Posted by
Läs mer
24 maj 2019
Customer Experience är det som hjälper eller stjälper varumärken men det råder ett gap mellan företagsledare och kunder. Företag som lyckas har vissa saker gemensamt
Posted by Jesper Rückertz
Läs mer
23 maj 2019
För att fånga upp konsumenterna måste varumärken tala direkt till konsumenternas emotionella behov.
Posted by Helena Wilson
Läs mer
16 maj 2019
B2B-företag som strävar efter att positionera sig som strategiska partner till deras kunder, måste addera fokus på mervärden och känslomässiga aspekter
Posted by Jesper Rückertz
Läs mer
8 maj 2019
För att verkligen leverera bra kundupplevelser måste den beprövade och kostnadseffektiva NPS:et kompletteras med mätetal som avspeglar vad varumärket står för.
Posted by Jesper Rückertz
Läs mer
Prenumerera och få ett mail av oss till din e-post när det finns nya blogginlägg från alla våra expertområden att läsa på vår webbplats!
Ja, jag vill prenumerera på Kantar Sifos blogginlägg från alla expertområden.
Genom att klicka på "Prenumerera" godkänner jag Integritetspolicy