13 september 2018
Har du tänkt på hur mycket ljuset i en bild påverkar känslan i bilden? Beroende på hur ljuset används kan motivet och känslan i bilden få olika karaktär, och den kan du använda för att förstärka ditt budskap och ditt varumärkes visuella identitet. Läs mer i vårt blogginlägg
Posted by Karin Sandelin
Läs mer
20 april 2018
På söndag är det Earth day. Vi har alltid använt naturen i vårt historieberättande för emotionellt laddade metaforer. Vilket budskap du än vill förmedla, kan du visualisera det med en naturbild.
Posted by Karin Sandelin
Läs mer
9 december 2016
Att bilder har en enorm genomslagskraft är något vi påminns om varje dag. Varumärken får uppmärksamhet genom sina bildval, som antingen går helt i linje med en strategi eller stick i stäv med varumärkets värderingar.
Posted by Karin Sandelin
Läs mer
Prenumerera och få ett mail av oss till din e-post när det finns nya blogginlägg från alla våra expertområden att läsa på vår webbplats!
Ja, jag vill prenumerera på Kantar Sifos blogginlägg från alla expertområden.
Genom att klicka på "Prenumerera" godkänner jag Integritetspolicy