15 september 2020
Med Covid-19 segment kan du förstå din målgrupp och förutspå dess beteende under och efter pandemin, vilket är förutsättningarna för en svensk återstart.
Posted by Peter Callius
Läs mer
7 april 2020
Olika bilder av coronaviruset förmedlar olika saker så det är viktigt att betänka bildens kortsiktiga och långsiktiga effekt på kommunikation och varumärket.
Posted by Karin Sandelin
Läs mer
23 oktober 2019
Genom att kartlägga de koder som din produkt vill förknippas med och få dem att samverka i din förpackning kan du stärka upplevelsen av din produkt.
Posted by Karin Sandelin
Läs mer
9 september 2019
Representation av äldre i bilder ger oss föreställningar om hur det är att bli äldre. Här finns 5 råd för en mer mångsidig, icke-stereotyp representation av dem.
Posted by Karin Sandelin
Läs mer
26 juni 2019
Vi har kartlagt bilmärken och bilköpare för att förstå de omedvetna drivkrafterna bakom köpbeslut av bil. Här är fyra unika insikter för den svenska bilmarknaden
Posted by Helena Wilson
Läs mer
Prenumerera och få ett mail av oss till din e-post när det finns nya blogginlägg från alla våra expertområden att läsa på vår webbplats!
Ja, jag vill prenumerera på Kantar Sifos blogginlägg från alla expertområden.
Genom att klicka på "Prenumerera" godkänner jag Integritetspolicy