Campaign Audit
Media Audit
Traffic Audit
Influencer Marketing Audit
IAB Gold Standard
Email Audit
Print Audit
Audit Rapporter
Mediafacts
Kampanjvalidering - Digital Ad Trust
Vi reviderar och mäter annonskampanjer på webbplatser utifrån 4 områden:
- Brand Safety
- Viewability
- Fraud/IVT
- UserX
Så här går det till:
- Webbplatser/medier ansluts genom ett internationellt branschkoncept.
- Kontroll av bland annat implementering och genomförande enligt aktuella branschstandards inom de fyra specifika områdena.
- Kontroll av kampanjurval på enskild webbplats, dess implementering och genomförande i realtid. Antingen via eget MRC ackrediterat system eller via vår revisionstaggning.
- Transparens mellan olika anslutna mätsystem ges.
- Fraud/IVT-gräns om max 2 procent diskuteras.
- Efter validering kan webbplatser/medier använda siffror ur sitt eget system verifierade gentemot marknaden tillsammans med vår logotyp "Kantar Sifo Media Audit”.
General Sidebar
Vill du veta mer om våra tjänster? Fyll i din e-postadress, så kontaktar vi dig senast nästkommande vardag.
Ja, jag vill bli kontaktad av Kantar Sifo.
Genom att klicka på "Skicka" godkänner jag Integritetspolicy