Förtroende i en uppkopplad värld
Hur navigerar du som företag eller organisation i en verklighet där data är guld men där värdet i gamla sanningar allt oftare ifrågasätts? Hur kan varumärken skapa och upprätthålla förtroende i dagens snabba utveckling?
Förtroende för tekniken
Hur påverkas företagens relationer med kunderna genom alla nya sätt att ha kontakt, oavsett om det sker via Twitter, chattbotar, e-post eller på något annat sätt? Vi har undersökt hur företagen kan bygga pålitliga kundrelationer i en värld där kontakten i allt större grad sker på nätet.
Förtroende för att data hanteras säkert
Vad kan företagen göra för att bygga förtroende kring att data hanteras säkert? Vår studie visar vilka principer företagen behöver följa för att upprätthålla förtroendet och försäkra för konsumenterna att deras uppgifter hanteras på ett säkert sätt.
Förtroende för det vi ser
Har konsumenter tappat tron på varumärkena efter år av falska nyheter och sociala kampanjer? Urholkas information som företagen skickar ut i eget intresse konsumenternas förtroende för deras kommunikation? Vi undersöker den nya innehållsstyrda kommunikationen och frågar om den skadar konsumenters förtroende för allt de ser och läser på nätet.
Förtroende för näthandeln
För att handla på nätet krävs det att man känner stor tillit. Därför är det inte förvånande att förtroende är ett av de största hindren som bromsar e-handeln runtom i världen. Hur kombinerar konsumenter inköp i traditionella resp. onlinekanaler, med olika enheter och i olika nätverk? Hur kan företagen öka konsumenters förtroende och skapa nya e-handelsmöjligheter?
Connected Life är Kantar TNS årliga världsomspännande studie av konsumenters beteende på nätet.
56 länder | 70 000 personer | 104 djupintervjuer
Hör av dig så berättar vi mer!
General Sidebar
Connected Life Workshop
Vår halvdagsworkshop hjälper er att validera er strategi kring digitalisering baserat på drivkrafter och önskemål hos de konsumenter som finns i era målgrupper
För mer info, fyll i din e-postadress, så kontaktar vi dig senast nästkommande vardag.
Ja, jag vill bli kontaktad av Kantar Sifo.
Genom att klicka på "Skicka" godkänner jag Integritetspolicy