Ett on-demand webinar om hur varumärken bör agera för att bibehålla sin attraktionskraft under krisen och säkerställa en fortsatt tillväxt när allt återgår till det normala.
När en organisation ställs inför något så kritiskt som COVID-19, är det viktigare än någonsin för ledning och varumärkesansvariga att förstå sina kunders behov och drivkrafter. Hur mår de? Vilken hjälp behöver de? Och hur förväntar de sig att varumärket ska agera?
Reaktionen på en kris kommer att variera beroende på människors grundläggande inställning till livet, och det är viktigt att anpassa ditt varumärke utifrån dess positionering och värderingar. I slutändan handlar det om hur ditt varumärke kan fortsätta att skapa relevans i en svår tid. När kundernas oro ökar, ökar också kraven och förväntningarna på varumärkenas produkter och tjänster. Trovärdiga varumärken kommer att vara mycket bättre positionerade för att rida ut stormen.
Med insikter från vårt globala nätverk välkomnar Kantar Sifo dig till ett webinar där vi ger vår syn på hur varumärken bör agera för att bibehålla sin attraktionskraft under krisen och säkerställa en fortsatt tillväxt när allt återgår till det normala.
Tid: 40 min
Plats: Online
Användare som registrerar sig efter det schemalagda datumet har möjlighet att se inspelningen.
Webinariet är kostnadsfritt. Vid frågor om evenemanget vänligen kontakta Frida Wentzel