Kundrelationer inom B2B
Business to Business. Namnet säger allt. Ett företag som gör affärer med ett annat företag. En kundrelation mellan två rationella individer, där funktionella faktorer som priser, dimensioner och leveranstider är det enda som räknas. Den som arbetar med B2B vet att denna beskrivning inte stämmer. Relationer handlar om att lyssna, om tillit och förtroende. Relationer handlar om mervärden och affärsnytta. Men också om känslor – även om det inte alltid är lika tydligt inom B2B.

Kantar Sifo erbjuder ett unikt ramverk för kundundersökningar och förändringsledning inom B2B, som lyfter fokus från rena hygienfaktorer till de faktorer som verkligen gör skillnad. Ramverket är validerat i ett hundratal projekt för svenska B2B-företag.


General Sidebar
Vill du bli kontaktad?
Fyll i din e-postadress, så kontaktar vi dig senast nästkommande vardag.
Ja, jag vill bli kontaktad av Kantar Sifo.
Genom att klicka på "Skicka" godkänner jag Integritetspolicy
Jag vill boka en inspirationslunch kring hur jag kan komma igång!