Varumärkesstrategier
Vi är övertygade om att känslor styr våra beslut. En väldefinierad och konsekvent utförd positioneringsstrategi, baserad på skarpa insikter om emotionella drivkrafter som driver vald position, är fortfarande en outnyttjad kraft inom marknadsföring. Ju bättre insikter om de känslomässiga drivkrafterna, desto kraftfullare och mer särskiljande varumärkesstrategi.
Vi vet att känslor ligger till grund för att göra varumärken inte bara attraktiva, utan till och med oemotståndliga. Oemotståndliga varumärken har något magiskt över sig, som skapar kraftfulla begär. När man lyckas ta fram denna X-faktor blir det oundvikligt att välja dessa varumärken och omöjligt att tävla mot dem. Med hjälp av vår globala NeedScope-databas, som innehåller information om över 1 000 varumärken, kan vi identifiera vad som gör ett varumärke just oemotståndligt. Vi har en väl beprövad arbetsprocess för hur detta blir verklighet.
Hör av dig så berättar vi mer!
Inte det du letade efter? Kolla här vårt spann av konsulttjänster inom varumärkesutveckling!
General Sidebar
Vill du veta mer? Vi hjälper dig gärna, välkommen att kontakta oss!
Fyll i din e-postadress, så kontaktar vi dig senast nästkommande vardag.
Ja, jag vill bli kontaktad av Kantar Sifo.
Genom att klicka på "Skicka" godkänner jag Integritetspolicy