Ett seminarium för dig som vill ha tips på hur ni kan skapa ett CX-program som driver kundupplevelser och försäljning.Välkommen till vårt frukostseminarium så ska du få några handfasta tips på hur ni kan skapa ett framgångsrikt CX-program.
De flesta är nog överens om att det blir allt svårare att särskilja sig på produkt och pris. Det är en av förklaringarna till varför investeringar i kundupplevelser nu är på VD:s agenda. En annan förklaring är att bättre kundupplevelser faktiskt betalar sig i form av ökad försäljning och tillväxt. Och det är som bekant något företagsledare är intresserade av.
Välkommen till vårt seminarium där du kommer att få några handfasta tips på hur ni kan skapa ett framgångsrikt CX-program. Vi kommer att berätta om vikten av genomtänkta CX-strategier. Hur man skapar feedbacklösningar och aktiveringsprocesser som inte bara mäter kundernas upplevelser, utan som också styr verksamheten mot att faktiskt leverera bättre upplevelser. Vår berättelse kommer att kryddas med konkreta exempel från verkligheten.
Dag: Fredag 23 mars 2018.
Tid: kl. 09.00 - 11.00 (frukost serveras från klockan 08.30).
Plats: Kantar Sifo, Vasagatan 11, Stockholm
Antalet platser är begränsat. Först till kvarn gäller!
Anmäl dig till seminariet här!
Seminariet är kostnadsfritt, men kom ihåg att avboka din plats vid förhinder! Vid utebliven närvaro utgår no show-avgift 349 kr ex moms.
Har du frågor om evenemanget vänligen kontakta Frida Wentzel.
Välkommen!