De flesta styrelser ser värdet av ett starkt varumärke och det finns ett intresse och kring varumärkesfrågor, men hur ofta är varumärkesfrågan på agendan?
De flesta styrelser ser värdet av ett starkt varumärke och det finns ett intresse och kring varumärkesfrågor, men hur ofta är varumärkesfrågan på agendan? Och hur säkrar styrelsen varumärkets värde samt vilken roll det spelar för företagets resultat?
I det här seminariet delar Cecilia Perlind med sig av vilka frågor, kopplade till varumärket, som är viktiga att ställa för en styrelse. Du får också blicka in i världens största varumärkesstudie - Brandz Z, som berättar vad som gör världens främsta varumärken framgångsrika.
Anmäl dig här
När: 30 november
Tid: 08.30 – 09.30 ((frukost serveras från kl. 08.00).
Plats: Kantar, Vasagatan 11, 1 tr Stockholm
Seminariet är kostnadsfritt och det första av tre seminarier som anordnas i samarbete med Styrelsekraft om styrelsearbete, med fokus på varumärke, kompetensförsörjning och insiktsdriven utveckling. Oavsett om du är styrelseledamot, vd eller ägare kommer du att få flera tips och råd som ger dig ett skarpare strategisk fokus kring dessa frågor.
Välkommen!