Hur ska just ditt varumärke möta konsumenterna? I det här seminariet reder vi ut vad styrning av varumärkets touchpoints egentligen handlar om och hur man kan göra det på ett effektivt sätt.
Den 22 november håller vi ett frukostseminarium på High Court i Malmö. Passar dig som ansvarar för varumärkesutveckling, kommunikation, marknadsföring eller försäljning. Anmäl dig!
Den digitala utvecklingen har bidragit till en explosion av olika kontaktytor mellan varumärken och konsumenter – ”a touchpoint revolution”! Utvecklingen innebär stora möjligheter, men har också gjort varumärkesbyggandet betydligt mer komplext. För många företag är styrningen av varumärkets alla touchpoints mot marknaden därför en av de allra största utmaningarna. 95 % av företagen tror att det här området kommer bli alltmer kritiskt för företags framgång i framtiden, men bara en mycket liten andel anser sig ha ett bra tillvägagångssätt för att gripa sig an problematiken.
I det här seminariet reder vi ut vad styrning av varumärkets touchpoints egentligen handlar om och hur man kan göra det på ett effektivt sätt. Vi besvarar frågor som:
• Vad behöver man egentligen veta för att kunna prioritera en touchpoint över en annan?
• Hur kan man hitta de dolda guldkornen och optimera utdelningen från dessa?
• Går det att ta reda på var företaget idag ”kastar pengarna i sjön”?
• Hur ska man arbeta i varje enskild touchpoint för att få så stor positiv påverkan som möjligt?
Dag & tid: Onsdag 22 november klockan 08.30- 09.45 (frukosten står dukad från klockan 08.00)
Plats: High Court, Malmöhusvägen 1, Malmö
Seminariet är kostnadsfritt, men kom ihåg att avboka din plats vid förhinder! Vid utebliven närvaro utgår no show-avgift 349 kr ex moms.