Kommunicera och agera rätt under Covid-19
Situationen kring COVID-19 har påverkat människor och varumärken. Människor över hela världen känner sig osäkra och oroliga och varumärken letar efter de bästa sätten att agera och kommunicera i kristider.
Med Kantars COVID-19 Barometer, som rymmer över 30 000 människors åsikter i över 50 länder (inklusive Sverige, Norge, Danmark, Finland) kan du förstå hur människor känner sig och agerar runt om i världen.
COVID-19 Barometer hjälper dig att få svar på frågor som:
- Hur mår människor idag?
- Vilka är människors största bekymmer, rädslor och förväntningar?
- Hur förändras attityder?
- Hur har köpbeteendet förändrats?
- Hur förändras konsumtion av media och sociala kanaler?
- Vilka är konsekvenserna för företag och organisationer och dess kommunikation?
- Hur ska varumärken reagera på förändrad dynamik?
- Vilka kontaktytor är nu mest relevanta?
- Vad kan vi förvänta oss härnäst?
- Vad kan vi lära oss från andra länder?
Vi kommer över tid att undersöka hur människors beteende förändras och hur de svarar på aktiviteter från organisationer och företag, samt se på konsekvenserna för dessa aktörer på kort och lång sikt.
Vill du veta mer? Hör av dig i formuläret nedan så kontaktar vi dig.
General Sidebar
In English
Kantar’s COVID-19 Barometer will help you lead the reaction that your business needs to take, in the coming weeks and months. Get in touch to find out more about subscription options, and one of our experts will be in touch to answer your questions.