Ett on-demand webinar baserat på insikter från Covid-19 Barometer om hur du kommunicerar och säkerställer att du kommunicerar i linje med ditt varumärkes kärnvärden.
Välkommen på andra webinaret i serien som bygger på insikter om konsumenterna i Sverige från Covid-19 Barometer.
Covid-19 Barometer är en unik, globalt omfattande, studie om hur COVID-19 påverkar konsumenternas beteende, attityder och förväntningar på varumärken. Studien bygger på interjuver med 30 000 personer i över 50 länder runt om i världen.
Anmäl dig till webinaret på torsdag 7 maj 2020, kl. 14.00 - 15.00 och ta reda på hur du ska kommunicera just nu och hur du säkerställer att du kommunicerar i linje med ditt varumärkes kärnvärden.
På webinaret kommer du att få svar på följande frågor:
• Ska vi sluta annonsera?
• Vad händer om vi drar ned våra budgetar?
• Hur ska vi kommunicera?
• Hur säkerställer vi att vår kommunikation är differentierande och i linje med varumärkets kärnvärden?
Dag: Torsdag 7 maj 2020
Tid: kl. 14.00 - 15.00
Plats: Online
Webinarserien är kostnadsfri och ger dig tips och råd om hur varumärken ska agera under kristider och förbereda sig på det nya normala.
Missade du första webinaret? Du kan titta på inspelningen här!