Ett on-deman webinar där vi sammanfattar hur COVID-19 har påverkat konsumenternas beteende, attityder och förväntningar på varumärken och reklam/kommunikation i Sverige.
Anmäl dig här för att titta på inspelningen
Innan sommaresemestrarna drar igång full ut, vill vi passa på att säga glad sommar till dig som finns på plats på hemmakontor eller bortakontor denna vecka. Det gör vi med ett enklare webinar där vi sammanfattar hur vårens situation med COVID-19 påverkat konsumenternas beteende, attityder och förväntningar på varumärken och reklam/kommunikation i Sverige. Vi kommer också att kort prata om hållbarhetsfrågor, som har klättrat till toppen på varumärkenas agendor
Välkommen att lyssna på de senaste svenska resultaten från vår globala studie, COVID-19 Barometer*. Vi kommer även sammanfatta helt färska resultat av de högst värderade varumärkena i världen (konsumentinsikter+finansiell analys) enligt BrandZ™ Top 100 Most Valuable Global Brands 2020, som lanseras nu i veckan.
Du kommer bland annat att få reda på:
– Nivå av oro och påverkan på det dagliga livet ut nu.
– Hur konsumtionen ser ut nu. Vad har ändrats sedan förra mätningen i april.
– Vad svenska konsumenter tror kommer att hända med sin konsumtion i framtiden. Vilka kategorier kommer att öka och vilka kommer att minska.
– Hur konsumtionen av mediekanaler har förändrats sedan krisen började.
– Hur de mest hållbart medvetna konsumenterna upplever krisen.
- BrandZ™ Top 100 Most Valuable Global Brands 2020.
Anmäl dig här för att titta på inspelningen
*Studien visar hur COVID-19 påverkar konsumenternas beteende, attityder och förväntningar och bygger på interjuver med 80 000 personer i över 60 länder runt om i världen.