You are here

2012-09-19

Frukostseminarium 28/9: Varumärkesstyrning med känsla

Två decenniers erfarenhet av arketypiska researchmetoder har lärt oss att även de djupaste och klokaste insikter om konsumentbehov saknar mening om vi inte har förmågan att översätta dem till rätt utformade aktiviteter. Allt för ofta ser vi att reklamen spretar åt olika håll, förpackningen uttrycker vissa värden, webbsidan uttrycker helt andra värden.

Under hösten kommer vi att fortsätta vår serie av seminarier på temat  Aktivera ditt varumärke med känsla . Samtliga seminarier handlar om hur man styr sina aktiviteter så att varumärkets personlighet uttrycks på ett effektivt, konsekvent och tydligt sätt. Läs mer och anmäl dig här!

Först ut i höstens seminarieserie: Varumärkesstyrning med känsla 28/9   
Den stora utmaningen i allt framgångsrikt varumärkesarbete är att omsätta varumärkesstrategin i praktiken och att få alla delar av företaget att samverka; kommunikation, produktion, HR, etc. Därför är det viktigt att skapa en bred förankring internt i organisationen. På seminariet - Varumärkesstyrning med känsla - visar vi hur bra det kan bli när man lyckas och hur det går att säkerställa att det blir bra. Vi kommer också att prata om varför det kan gå fel och hur NeedScope kan användas som styrsystem för varumärkesimplementering.

Tid och plats   
Fredagen den 28 september kl 8.30-9.30 i TNS Sifos lokaler på Vasagatan 11 (Stockholm). Vi bjuder på frukost från kl 08:00. Anmäl dig här!
Seminariet är kostnadsfritt.


Välkommen!

 

Share Image: