You are here

2012-02-02

ORVESTO® Konsument 2011:3 lanserat

Idag den 2:a februari 2012 lanseras mediernas räckvidder enligt ORVESTO® Konsument 2011:3.

Undersökningen genomfördes under perioden 1 september - 31 december och totalt var det 13 990 personer i åldrarna 15-79 år som deltog i mätningen.

I denna rapportering av ORVESTO® Konsument har följande titlar tillkommit:

Räckvidd (antal läsare på ett genomsnittligt nummer)

  • Allt om Whisky - 62 000
  • 101 idéer - 43 000
  • Vårdfokus - 133 000
  • Världens Viner - 31 000

Förändringarna i räckvidderna är små. Av 233 tidskriftstitlar som redovisas i denna och föregående mätning har 87 ökat i räckvidd, 138 har minskat och 8 är oförändrade.

Jämförelsen är gjord med förra mätningen d.v.s. 2011:2.

Här kan du ladda ner rapporten ORVESTO® Konsument 2011:3

För information om räckviddsutvecklingen över tid hänvisar vi till enPDF-fil på denna sida, med tidsserie titel för titel tillbaka till 2003.

Vänliga hälsningar

Affärsområde Media på TNS Sifo.

Share Image: