You are here

2011-10-24

Världens största undersökning om vad konsumenter gör på nätet. Och varför.

Den 10 november är det dags. TNS lanserar Digital Life, årets hetaste och världens största undersökning om vad konsumenter gör på nätet. Och varför.

Digital Life bygger på djupintervjuer med 72 000 individer i 60 länder. Digital Life är unik i sin omfattning och går samtidigt på djupet i detaljer - vilket ger en heltäckande bild av attityder och beteenden på nätet på både lokal och global nivå.

Digital Life är utvecklad med TNS långa erfarenhet av att förstå konsumenter och leverera insikter som grund och ställer rätt frågor som stöd för marknadsinvesteringarna.

  • Hur får jag verksamheten att växa med hjälp av digitala media?
  • Vem kan jag nå via digitala media?
  • Hur byggs varumärket genom en dialog med nya och befintliga kunder på nätet?
  • Hur hittar jag och tar hand om varumärkets ambassadörer på nätet?
  • Hur finner och vinner jag kunder på nätet?

    Boka in den 10 november då du kan delta i ett webinar där resultaten presenteras. Anmälan och tider för webinaret (som är på engelska) hittar du här!

    Vill du ha mer information om Digital Life, maila till Axel Björneke eller kontakta oss på 08-507 420 00.

Share Image: