2010-10-29
Skapa en shoppingupplevelse som slår an rätt känsla för varumärket
Ett seminarium i serien Aktivera ditt varumärke med känsla
Njuter du av att shoppa? Eller du kanske drar dig för att gå in i en affär? Oavsett vilket, så är shopping på många sätt förknippat med starka känslor, köpbesluten som tas i butiken är långt ifrån rationella! Den stora utmaningen för alla varumärkesägare är därför att bidra till en shoppingupplevelse som slår an rätt känsla.
TNS SIFO har länge arbetat med att hjälpa våra uppdragsgivare att förstå djupt liggande emotionella drivkrafter och att föra in dessa aspekter i marknadsföringsarbetet på ett strukturerat sätt.
Nu har vi tagit vår modell ett steg vidare för att förstå de känslomässiga drivkrafter som existerar framför hyllan i butik. Med det här seminariet vill vi dela med oss av våra insikter och väcka tankar kring nya sätt att se på konsumenten i butik, och de möjligheter detta innebär för framtiden.
Fredagen den 26 november
United Spaces, Vasagatan 11 (1 tr), Stockholm mellan kl 8.30-10.00.
Vi bjuder på frukost från kl 8.00.
Anmäl dig på www.tns-sifo.se/seminarium senast den 23 november. Där finner du även information om våra övriga seminarier i serien.