You are here

2016-03-01

Building Irresistible Brands part 3 - Irresistible Brand Activation

Vissa varumärken lyckas utveckla en attraktionskraft som är så stark att de upplevs som oemotståndliga för oss kunder och konsumenter. Men denna "magnetism" som vissa varumärken besitter är inte något som kommer av sig självt, utan ett resultat av konsekvent och sammanhållet varumärkesarbete.

Så hur aktiverar man sitt varumärke för att skapa den där oemotståndliga dragningskraften?

I detta seminarium, som är en fortsättning i vår seminarieserie Building Irresistible Brands, tittar vi närmare på tre av de åtta faktorer som TNS har identifierat som gemensamma för oemotståndliga varumärken;

- Nexus (skapar varumärket i sig en meningsfull helhet?)
- Alignment (kommuniceras varumärket konsekvent i alla touchpoints?)
- Unity (hur ser relationen ut mellan varumärket och dess subbrands?)

Vi beskriver hur du lyckas uppnå framgång i var och en av dessa faktorer och exemplifierar med konkreta case från ledande företag inom B2B och B2C.

Stockholm:
Dag: Onsdag den 16 mars
Plats: TNS Sifo, Vasagatan 11, 2 tr, Stockholm
Tid: 08.30-9.3008.30-9.30. Vi bjuder på frukost från kl 08.00 

Göteborg: 
Dag: Torsdag den 17 mars
Plats: TNS Sifo, Kungstorget 2, Göteborg
Tid: 8.30-9.30. Vi bjuder på frukost från kl 08.00

 

Share Image: