2012-09-06
Framgångsrika organisationer erbjuder bra upplevelser i alla kundmöten, varje dag. Om kunden är nöjd kommer han eller hon tillbaka. En nöjd kund är också mer benägen att rekommendera ett företag eller varumärke. Bra kundupplevelser skapar med andra ord intäkter.
Det räcker dock inte att erbjuda bra upplevelser i en Touch Point. Det måste gälla för alla interaktioner en kund har med en leverantör: med personal, med webbgränssnitt, med produkter, med tjänster osv. Ingen kedja är starkare än sin svagaste länk.
Tänk själv på din senaste hotellvistelse. Du bokade, checkade in, vistades i rummet, åt middag, sov, åt frukost, checkade ut - kanske hade du så många som 15-20 avgörande möten med hotellets olika delar. Vad gjorde dig nöjd? Vad gjorde dig missnöjd? Kommer du tillbaka? Kommer du att rekommendera hotellet till vänner och bekanta?
TNS Sifo kan hjälpa er att förbättra era kunders upplevelser i alla era Touch Points. Tack vare ett nytt system baserat på den senaste teknologin kan vi erbjuda:
Se vår video nedan: