2011-09-19
Alla marknadsförare är överens om att varumärken blir starka genom att konsekvent uttrycka märkets personlighet genom alla aktiviteter - produkter, reklam, design, personligt bemötande av kunder osv. Trots att alla vet blir det ofta fel. Men nya metoder och erfarenheter om emotionella drivkrafter öppnar för spännande möjligheter.
Seminariet Reklam med emotionell träffsäkerhet beskriver hur man kan identifiera konsumenternas känslomässiga upplevelser och förväntningar på varumärket, för att låta dessa styra utvecklingen av hur varumärket kommuniceras.
Med konkreta exempel illustrerar vi hur dessa viktiga frågor måste besvaras:
Reklam med emotionell träffsäkerhet - första seminariet i serien "Aktivera ditt varumärke med känsla"
Tid: tisdagen den 11 oktober, 08:15-09:45. Vi bjuder på frukost från kl 07:45.
Plats: United Spaces, Waterfront building, Klarabergsgatan 65, Stockholm. Karta