2015-09-10
I dagens hårda konkurrens om talangerna är det både utmanande och tidskrävande att rekrytera nya medarbetare. Det är svårt att hitta de rätta kandidaterna, och det är en utmaning att attrahera dem till just ditt företag eller din organisation. Med detta som utgångspunkt lanserar nu TNS Sifo ORVESTO® Employer Branding.
Genom att försöka förstå varje specifik målgrupps unika behov kan ni här arbeta med att bygga eller förstärka ert Employer Brand. Skräddarsydda rapporter ger er unik information om den målgrupp ni vill nå och var ni når den.
I rapporten hittar du verktyg som bl.a.:
- Din målgrupps behov relaterat till yrkesliv och yrkesval
- De kanaler som med fördel kan användas för att nå just din målgrupp
- Vad du bör prioritera i din kommunikation till just denna grupp
- En demografisk beskrivning av målgruppen
ORVESTO® Employer Branding bygger på data ur ORVESTO® Näringsliv, en gigantisk målgruppsundersökning av det yrkesverksamma Sverige. Undersökningen görs årligen och omfattar alla yrkesarbetande mellan 21-65 år med en årsinkomst på minst 100 000 kr. Urvalet görs slumpmässigt ur befolkningsregistret SPAR. I ORVESTO® Näringsliv 2015 har
12 365 personer deltagit.
Kom till vårt frukostseminarium så berättar vi mer om detta unika verktyg!
Dag: Fredagen den 2/10
Plats: TNS Sifo, Vasagatan 11, 1 tr.
Tid: 8:30 - 9:30
Vi bjuder på frukost från kl. 8:00!
Seminariet är kostnadsfritt, men om du uteblir utan att avregistrera dig debiterar vi en avgift på 195 kronor.
Varmt välkommen!