You are here

2011-04-20

Innovation med känsla - Frukostseminarium i Stockholm 25 maj

Frukostseminarium om hur känslor kan driva utvecklingen av nya produkter och tjänster

Ett seminarium i serien Aktivera ditt varumärke med känsla

Se hela inbjudan

Vi lever i en ny värld och en ny tid. Det senaste och det bästa når marknadsförare, produktutvecklare och konsumenter på rekordtid. En tid när funktionalitet är baskrav och kundernas fokus flyttas till emotionella belöningar.

Varumärken som förstår att möta sina kunders emotionella behov blir därför också vår tids nya vinnare.

Att skapa emotionell kundnytta förutsätter empati och förmåga att analysera kundernas känsloupplevelser.

Detta seminarium kommer att beskriva hur insikter om konsumenternas emotionella drivkrafter vägleder innovationsarbetet. Vi kommer att visa på hur känslorna styr hela vägen ifrån att jaga konsumentinsikter till att testa koncept och tilltänkta produkter.

Onsdagen den 25 maj
United Spaces, Vasagatan 11 (1 tr), Stockholm mellan kl 08.15-09.45. 
Vi bjuder på frukost från kl 07.45.

Anmäl dig på www.tns-sifo.se/seminarium senast den 20 maj. 

Share Image: