You are here

2015-03-03

Kom och lyssna på vårt seminarium ”Kaos & konsumentinsikt i en digital brytningstid” på MEG

Nu på fredag den 6 mars kl. 11.00- på Svenska Mässan i Göteborg

Den 6 mars kl. 11.00-11.45 ska Peter Callius, affärsområdechef Media, hålla ett seminarium med titeln "Kaos & konsumentinsikt i en digital brytningstid".

"När vi befinner oss mitt i en digital transformation och i en värld som av många upplevs som kaotisk så är det viktigt att komma ihåg att de grundläggande mänskliga drivkrafterna och behoven ändå i stort är oförändrade.

Medieutvecklingen är snabb men utveckling som inte hänger ihop med konsumentens drivkrafter riskerar att bli kortlivad och det är vårt jobb att navigera de tidigare onavigerade digitala farvattnen i jakt på Eldorado - det vi också kallar "den vilda jakten på affärsmodellen". På denna resa är god journalistik, teknikkunnade och konsumentinsikt våra viktigaste byggstenar för att hjälpa oss skapa ett begripligt sjökort…"

Varmt välkomna!

Share Image: