Mobile Life 2012, som lanseras kl 12.00 den 24 april, är en global studie av beteende, motivation och prioriteter hos 48 000 personer i 58 länder.
Mobile Life analyserar:
- Mobila plattformar och tjänster som engagerar konsumenterna i dag och som har störst möjlighet att växa i framtiden.
- Konsumenternas mobilbeteende och de affärsmöjligheter som dessa beteenden öppnar för märkestillverkarna.
- Den mobila teknikens inverkan på detaljhandeln och hur märkestillverkarna kan dra mest nytta av detta.
- Hur den "mobila plånboken" kommer att förändra konsumenternas beteende och vilka åtgärder märkestillverkarna bör överväga redan i dag.
- Andra mobilprodukter som människor använder och hur en ökad spridning av surfplattor kommer att förändra miljön ytterligare.
Tisdag den 24 april kl. 12:00 presenterar TNS resultatet från årets Mobile Life-undersökning via en webcast. Var gärna med och lyssna!
Anmäl dig till webcast-presentationen här!
Vill du veta mer om Mobile Life- kontakta gärna Jens Ammitzböll, TNS SIFO.