You are here

2012-04-24

Mobilen som marknadsföringskanal – Inbjudan till webcast-presentation

Mobile Life 2012, som lanseras kl 12.00 den 24 april, är en global studie av beteende, motivation och prioriteter hos 48 000 personer i 58 länder.

Mobile Life analyserar:

  • Mobila plattformar och tjänster som engagerar konsumenterna i dag och som har störst möjlighet att växa i framtiden.
  • Konsumenternas mobilbeteende och de affärsmöjligheter som dessa beteenden öppnar för märkestillverkarna.
  • Den mobila teknikens inverkan på detaljhandeln och hur märkestillverkarna kan dra mest nytta av detta.
  • Hur den "mobila plånboken" kommer att förändra konsumenternas beteende och vilka åtgärder märkestillverkarna bör överväga redan i dag.
  • Andra mobilprodukter som människor använder och hur en ökad spridning av surfplattor kommer att förändra miljön ytterligare.

 

Tisdag den 24 april  kl. 12:00 presenterar TNS resultatet från årets Mobile Life-undersökning via en  webcast. Var gärna med och lyssna!

Anmäl dig till webcast-presentationen här!

 

Vill du veta mer om Mobile Life- kontakta gärna Jens Ammitzböll, TNS SIFO.

Share Image: