2010-10-14
Seminarier om hur man styr upp varumärkets alla uttryck
Alla marknadsförare är överens om att varumärken blir starka genom att konsekvent uttrycka märkets personlighet genom alla aktiviteter - produkter, reklam, design, personligt bemötande av kunder osv.
Trots att alla vet blir det ofta fel. Men nya metoder och erfarenheter om emotionella drivkrafter öppnar för spännande möjligheter.
Under hösten och våren erbjuder vi dig och dina kollegor en serie av seminarier på temat Aktivera ditt varumärke med känsla. Samtliga seminarier handlar om hur man säkerställer att varumärket styr upp sina aktiviteter så att varumärkets personlighet uttrycks på ett effektivt, konsekvent och tydligt sätt.
Seminarierna äger rum på United Spaces, Vasagatan 11 (1 tr), Stockholm, mellan kl 8.30-10.00. Vi bjuder på frukost från kl 8.00.
Varje seminarium är dedikerat ett område:
REKLAM MED EMOTIONELL TRÄFFSÄKERHET
Hur du utvecklar reklam med kundens känsloupplevelse som grund.
11 november se inbjudan
FÖRNUFT OCH KÄNSLA I BUTIK
Skapa en shoppingupplevelse som slår an rätt känsla för varumärket.
26 november
LYFT DITT VARUMÄRKE MED EKOLOGISK KRAFT
Ett recept med framgångsrika case där gröna frågor stärkt varumärket.
27 januari
SERVICEERBJUDANDE MED KÄNSLA I CENTRUM
Hur du skapar ett differentierat serviceerbjudande för ditt varumärke.
23 februari
HUR SKAPAR MAN RÄTT KÄNSLA FÖR VARUMÄRKET BLAND MEDARBETARNA?
Hur kan du öka medarbetarnas förmåga att förverkliga varumärket med känsla som drivkraft.
17 mars