You are here

2011-02-03

Seminarium 23/2 i Stockholm: Serviceerbjudande med känsla i centrum

Hur du skapar ett differentierat serviceerbjudande för ditt varumärke

Ett seminarium i serien Aktivera ditt varumärke med känsla

Se hela inbjudan

Alla vill leverera service i världsklass. Det uttrycker en viktig ambition men det ger inte särskilt mycket vägledning för hur vi ska leverera service för att vara unika.

God service kan ha helt olika betydelser beroende på vem kunden är. Verkligt differentierande service uttrycks på en emotionell nivå. Det kan bara ske om vi förstår att kunder har olika förväntningar. Alla vill inte bli bemötta på samma sätt.

I seminariet Serviceerbjudande med Känsla i centrum - hur man skapar ett differentierande serviceerbjudande kommer vi att visa på de olika emotionella drivkrafter som skapar utrymme för ett unikt serviceerbjudande. Dessutom ger vi rikligt med exempel på hur man kan skapa differentierande service som tydligt uttrycker varumärkets positioneringsstrategi.

Onsdagen den 23 februari kl 8:30-10:00. Frukost serveras från kl 8:00. 
United Spaces, Vasagatan 11 (1 tr), Stockholm.

Anmäl dig på www.tns-sifo.se/seminarium senast den 21 februari. Där finner du även information om våra övriga seminarier i serien. 

 

Share Image: