Print Audit
Vi granskar svenska printmedier. När du vet att uppgifter om storleken på upplagor, distribution, hushållstäckning mm stämmer så kan du också jämföra olika alternativ. Revideringen blir din trygghet att veta att du gör rätt medieval. Och för den som revideras blir TS-märkningen ett kvalitetsmärke – ett bevis för att man lever upp till branschens krav.
Vad vi reviderar för print:
- Dagstidningar och tidskrifter – vi reviderar upplagan.
- Gratistidningar – vi reviderar distributionssiffrorna.
Vilka är fördelarna med att ansluta sig för upplagerevision?
- Ökad trovärdighet gynnar annonsförsäljningen
Eftersom många annonsörer och medieförmedlare har som policy att endast använda TS- och RS-kontrollerade medier kommer annonsförsäljningen sannolikt påverkas positivt. Även Sveriges Annonsörer uppmanar sina medlemmar att annonsera i dessa eftersom det är en garanti för att de kan lita på siffrorna. - Öppenhet
Att vara ansluten till TS signalerar att man följer branschreglerna. - Äpplen med äpplen
Annonsörer och medierådgivare får en bra bild av hur ni ligger till. Ni kan också göra relevanta jämförelser med era konkurrenter i TS medieinformation. - Förtroende
Med en fastställd TS-upplaga har ni rätt att använda TS logotyp i er marknadsföring. Era uppgifter når dessutom marknaden via branschpressen, vår webbplats, Mediafacts och de intyg vi tar fram. Det skapar förtroende. - Trygghet
Ni kan använda TS revision även som intern kontroll och i benchmark med era konkurrenter. Ledningen kan då vara säker på att de interna rapporterna visar korrekta siffror.
Dessa är redan med
Idag är det mer än 500 medier som valt att ansluta sig för upplagerevision. Vilka det är ser du under Audit Rapporter
General Sidebar
Vill du veta mer om våra tjänster? Fyll i din e-postadress, så kontaktar vi dig senast nästkommande vardag.
Ja, jag vill bli kontaktad av Kantar Sifo.
Genom att klicka på "Skicka" godkänner jag Integritetspolicy