Service Design
Vilken upplevelse vill du att dina kunder ska få?
I en värld där det inte längre är möjligt att konkurrera enbart med plagierbara produktegenskaper, är det de känslor som produkter och tjänster väcker, som är det centrala i ett erbjudande. Därför arbetar vi varumärkesdrivet i allt utvecklingsarbete och därför har vi skarpa verktyg som fokuserar på den upplevelse ditt varumärke ska leverera på. Inom tjänstesektorn är upplevelsen hela produkten, men även i andra sammanhang är upplevelsen central. Vilka känslor vill du bli associerad med när din kund möter ditt varumärke i butik, under en resa, vid ett internetköp osv?
Många företag har inte definierat sitt Hur, dvs på det sätt som kunderna ska få ta del av deras erbjudande, utan låter varje medarbetare lösa kundmötet på det sätt som känns rätt för stunden. Vi menar att en Service Design som utgår från kundperspektivet kan vara skillnaden mellan framgång och fiasko, och vi hjälper er gärna att lyckas med detta uppdrag.
Läs mer om vikten av att leverera en fantastisk kundupplevelse
NÅGRA AV VÅRA KUNDER
General Sidebar
Vill du skapa wow-upplevelser för dina kunder? Kontakta oss här!
Ja, jag vill bli kontaktad av Kantar Sifo.
Genom att klicka på "Skicka" godkänner jag Integritetspolicy